Dag 4: “ Just keep climbing....just keep climbing” - Reisverslag uit Hermigua, Spanje van Jeroen en Carolien - WaarBenJij.nu Dag 4: “ Just keep climbing....just keep climbing” - Reisverslag uit Hermigua, Spanje van Jeroen en Carolien - WaarBenJij.nu

Dag 4: “ Just keep climbing....just keep climbing”

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Carolien

01 December 2018 | Spanje, Hermigua

Na een nacht van bijna 11 uur slaap, stonden we netjes om 08:00 beneden voor het ontbijt vers ingesmeerd met de nodige tijgerbalsem op de kuitjes. Het ontbijt werd nog klaargezet door de vriendelijke hoteleigenaar, die toch een beetje geïrriteerd was. Blijkbaar was het ontbijt pas om 08:30u. Wij wachten daar beneden, terwijl de uitbater de ramen open zette. Carolien vroeg zich af of dat kwam door de penetrante Tijgerbalsem lucht die we bij draagden. We zijn maar rustig aan naar buiten gegaan, waar het heerlijk weer was.

Na een heerlijk ontbijt, in de buitenlucht, konden we vanuit het hotel vertrekken voor een van de zwaardere tochten. De eerste paar uur stonden in het teken van klimmen, klimmen en klimmen over steile paden bezaaid met grote stenen, dan weer smalle paden met afgronden. Maar zoals alttijd werden we beloond met geweldige vergezichten.
De lange afdaling was ook zwaar en soms uitdagende, en waren blij dat we weer terug waren bij het hotel. Het was een zware tocht, maar bijzonder lonend, zoals eigenlijk altijd. De komende drie dagen hebben we zeker nog drie van die zware tochten voor de boeg.

Des te lekkerder was de geweldige regendouche op de kamer met massage spuit ding erbij. Vanavond om 20:00 worden we nog opgehaald voor een ritje naar het strand bij het meest beroemde restaurant van Hemigua. Jeroen hoopt vooral dat dat beter is. We hoeven iig niet te wandelen! Geen bericht hierna, betekent dat het eten goed was!

• 02 December 2018 - 06:19

Moeke:

Hoi Jeroen en Carolien,
    Met veel plezier de eerste 4 verslagen gelezen.
    Ups en downs dus!

• 02 December 2018 - 08:34

Kees:

Heel leuk om mee te leven met jullie avonturen en wandelingen. En niet te vergeten het heerlijk eten :(.
    Enne: easy he nie stresse..

• 02 December 2018 - 11:55

Maria :

Ben eens met Ineke :UPS en downs ,maar ik hoop dat uiteindelijk meer UPS zullen julie hebben dan downs.met veel plezier zullen wij jullie verslagen lezen en de avonturen mee beleven.groetjes.